left-body-tile
logo

جستجو | صفحه اصلی | تماس با ما | فروشگاه | نسخه آزمایشی      

 
right-body-tile
left-body-tile
support-off down-off update-off partner-off about-off
right-body-tile
left-body-tile
right-body-tile
 
News & Updates
  News & Updates  
ash-hori-tile ash-hori-tile ash-hori-tile
 

       
   

متن كامل خبر

ora-bullet
      Seqrite Cloud – ساده ترین راه برای مدیریت امنیت شبکه

Seqrite، نام تجاری شرکت امنیتی ارائه دهنده راهکار های امنیتی IT - تکنولوژی های کوییک هیل، هم اکنون برای دسترسی در هر زمان به کنسول های محصول Endpoint Security (EPS) و TERMINATOR (UTM) Seqrite، Seqrite Cloud را راه اندازی کرده اند. Seqrite Cloud برای کمک به سازمان ها طراحی شده تا همه ی سیستم های امنیت IT سازمانی خود را از یک مکان متمرکز مدیریت کنند.

امروزه، سازمان های تجاری از مکان های مختلف در سراسر جهان فعالیت می کنند. این امر موجب دشوارتر شدن استقرار و پیکربندی امنیت IT شود. با توجه به این که حضور فیزیکی در مکان های مختلف در یک زمان غیرممکن است، مدیران IT به یک راهکار نیاز دارند که به آنها اجازه دهد تا مکانیزم امنیتی خود را به راحتی مدیریت نمایند.

سانجی کتکار، مدیر ارشد فنی، تکنولوژی های کوییک هیل، گفت: - "ما افتخار بزرگی در ساده سازی محصولاتمان کسب کردیم، و Seqrite Cloud به سازمان ها یک راه آسان برای مدیریت یکپارچه چندین محصول Seqrite را می دهد. موقعیت مکانی مدیران IT مهم نیست، اکنون آنها می توانند محصولات Seqrite را به پنل فناوری ابری خود اضافه و مدیریت کنند. سهولت دسترسی و تشخیص تهدید، کسب و کار جهانی را قادر خواهد ساخت تا بدون نگرانی در مورد مدیریت امنیت توسعه یابند."

نکات برجسته کلیدی Seqrite Cloud:

مدیریت ابری Seqrite Endpoint Security و TERMINATOR

دسترسی در هر زمان و در هر مکان به کنسول محصول

کارایی عملیاتی در سراسر مکان های جغرافیایی

نقش منحصر به فرد کاربر بر اساس سلسله مراتب و نیازها

ارائه وضعیت امنیتی کاملی از شبکه توزیع سازمان

پیاده سازی جهانی سیاست های امنیتی شرکت IT

بازیابی پشتیبان گیری آسان از EPS یا UTM در شرایط بحرانی

Seqrite Cloud یک راهکار مدیریتی ساده و مؤثر برای تنظیم Seqrite EPS و محصولات UTM است. از هر مکان جغرافیایی، مدیران IT به راحتی می توانند از طریق یک کنسول واحد به cloud متصل شوند و آخرین وضعیت امنیتی را مشاهده، سیاست های محصول را پیکربندی، اطلاعیه را دریافت و با حوادث بحرانی شبکه مقابله کنند.

اطلاعات بیشتر در مورد Seqrite Cloud

درباره ی تکنولوژی Quick Heal

شرکت تکنولوژی های کوییک هیل ارائه دهنده راهکارهای امنیتی و دارای تاییدیه ISO 9001 می باشد که در سال 1993 تاسیس شده است. بخش تحقیق و توسعه این شرکت برروی endpoint و شبکه های قدرتمند و راهکار های امنیتی متمرکز شده است که موجب تسهیل در مدیریت امنیت IT شده و به راحتی در انواع مختلف دستگاه ها و پلتفرم های چندگانه استفاده می شوند. کوییک هیل با Microsoft و Intel همکاری دارد. محصولات تحسین شده خانواده کوییک هیل توسط آزمایشگاه معتبر ویروس شناسی نظیر ICSA Labs, AV-Test و ... مورد تایید قرار گرفته است. این شرکت دارای دفاتر جهانی در امارات متحده عربی، آمریکا، ژاپن و کنیا می باشد. علاوه بر این، به یک شبکه عظیم و مرتبط با بیش از 15000 نمایندگی مجاز فروش و شبکه توزیع در بیش از 100 کشور جهان متصل است. تکنولوژی های کوییک هیل با استخدام بیش از 1200 نفر از بهترين متخصصين و كارشناس حوزه نرم‌افزار و امنيت در سراسر جهان در 33 شعبه، به میلیون ها نفر از کاربران در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد. برای اطلاعات بیشتر درباره ی تکنولوژی Quick Heal، به آدرس زیر مراجعه کنید.

http://www.quickheal.com

 
       
     
   
 
       
 
white-bit
   
آنتی ویروس کوییک هیل