left-body-tile
logo

جستجو | صفحه اصلی | تماس با ما | فروشگاه | نسخه آزمایشی      

 
right-body-tile
left-body-tile
support-off down-off update-off partner-off about-off
right-body-tile
left-body-tile
right-body-tile
 
News & Updates
  News & Updates  
ash-hori-tile ash-hori-tile ash-hori-tile
 

       
   

متن كامل خبر

ora-bullet
      آقای کایلاش کتکار به عنوان برترین کارآفرین جهانی توسط موسسه معتبر EY در سال 2014 انتخاب شد.
پونا، 10 ژوئن، 2014 - تکنولوژی کوییک هیل مفتخر است اعلام کند که آقای کایلاش کتکار، بنیانگذار و مدیر ارشد اجرایی، در میان شش "کارآفرین برتر" منتخب موسسه معتبر آمریکایی EY رویداد (EY WEOY)، که در مونت کارلو از 4 تا 8 ژوئن، 2014 برگزار شد قرار گرفت.
 
این شش کارآفرین بالقوه از بین 160 متقاضی از سراسر جهان نامزد دریافت جایزه برای برنامه 'آمادگی، تنظیم، رشد ' انتخاب شدند. این برنامه فرصتی را برای هم افزایی دستاوردهای شرکت های منتخب، برنامه های آینده و تجربیات گران سنگ خود را براساس دورنمای تصمیم گیری های استراتژیک و با تعامل یک به یک در پانل کارآفرینان موفق ارائه دهند.
 
پس از فاصله 11 ساله، امسال هند بار دیگر به روشنی در این پلتفرم درخشید. آقای Uday Kotak برنده جایزه 'کارآفرین جهانی EY سال' شد و آقای کایلاش کتکار، به عنوان "کارآفرین شگفت انگیز" انتخاب شد. آقای کتکار گفت: "در ابتدا، من می خواهم به آقای Uday Kotak برای برنده شدن" جایزه کارآفرین جهانی سال EY تبریک بگویم، آن لحظه افتخار و جلال هند بود.
 
وی پس از انتخاب به عنوان "کارآفرین شگفت انگیز"، گفت: این به رسمیت شناختن یک فرصت عالی برای همکاری و یادگیری از کارآفرینان موفقی که تجارت درخشانی ایجاد کرده اند، است. این نشان دهنده فداکاری و پشتکار ما برای غنی سازی تجارت مان و بالارفتن موقعیت هند به عنوان تکنولوژی پیرو در بازار جهانی است.
 
در اوایل سال جاری، آقای کتکار در میان 16 فینالیست در کارآفرین EY، پانزدهمین نامزد جایزه بود. این جایزه کارآفرینانی را که نمایانگر تعالی و نوآوری فوق العاده ای باشند، عملکرد مالی و تعهد شخصی برای تجارت را به رسمیت می شناسند انتخاب کرده که توسط گروه محترمی از اعضای هیات داوران مستقل انتخاب می شوند.
 
       
     
   
 
       
 
white-bit
   
آنتی ویروس کوییک هیل