left-body-tile
logo

جستجو | صفحه اصلی | تماس با ما | فروشگاه | نسخه آزمایشی      

 
right-body-tile
left-body-tile
support-off down-off update-off partner-off about-off
right-body-tile
left-body-tile
right-body-tile
 
News & Updates
  News & Updates  
ash-hori-tile ash-hori-tile ash-hori-tile
 

       
   

متن كامل خبر

ora-bullet
      رونمايي از محصولات 2012 كوييك‌هيل

رونمايي از محصولات 2012 كوييك‌هيل

تكنولوژي ابري (Cloud-based security) براي محافظت جامع و بلادرنگ
شركت تكنولوژي‌هاي كوييك‌هيل از محصولات امنيتي سري 2012 خود با شعاري جديد رونمايي كرد. نسخه‌ي جديد تركيبي از بهترين قابليت‌هاي امنيتي و محافظت پيشرفته چندلايه  مي‌باشد.

با ظهور حملات بي‌امان و پيشرفته سناريوي جديدي از تهديدات به وجود آمده است كه نياز به محافظتي نوين را بيش از پيش مي‌طلبد تا بتوان يك گام از مجرمان سايبري جلوتر بود. نسخه‌ي جديد كوييك‌هيل با بهره‌گيري از سرويس‌هاي امنيتي مبتني بر ابر (cloud-based security services) خود پوشش و حفاظت بيشتري را در برابر تهديدها نويد مي‌دهد.

سنجاي كتكار مديرعامل تكنولوژي‌هاي كوييك‌هيل مي‌گويد: "ما محافظت هسته (core-protection) را در نسخه‌ي 2012 براي اطمينان‌بخشي از امنيت روزانه كاربران كامپيوتر تقويت كرده و با افزايش قابليت شناسايي تهديدهاي روز-صفر (zero-day حملات جديدي كه به دليل حفره‌هاي موجود نرم‌افزاري همزمان با انتشار نسخه‌ي جديد بروز مي‌كنند) به محض وقوع محيطي پاك را براي آنها فراهم نموديم. سالها پژوهش و تجربه در صنعت آنتي‌ويروس به ما آموخته است كه حفظ امنيت تجهيزات در برابر نفوذهاي غيرمجاز كه از نقص‌هاي امنيتي و بدافزارها بهره مي‌برند با استفاده از كارآمدترين روش‌ها ضروري بوده و خوشبختانه امروز در دسترس كاربرانمان قرار مي‌گيرد. به عنوان يكي از مديران فعال در فناوري آنتي‌ويروس، كوييك‌هيل قابليت‌هاي پاسخگويي مستمر به مسايل امنيتي جديد مي‌باشد و محافظت آنلاين خود را ادامه خواهد داد و اطمينان مي‌دهم كه كاربران امنيت ديجيتالي را تجربه خواهند كرد."

نسخه‌ي جديد به دنبال افزايش اطمينان كاربران در تجربه‌هايي  كارآمد و موثر مي‌باشد. Quick Heal 2012 سطح بالاتري از تجربه راهكارهاي آنتي‌ويروسي را براي كاربران فراهم كرده و براي امنيتي موثرتر و كارآمدتر بروزرساني‌هاي real-time  را معرفي نموده است.

بر طبق گفته‌هاي مدير ارشد فني تكنولوژي‌هاي كوييك‌هيل آقاي سنجاي كتكار، "كوييك هيل 2012 سه پيشرفت عمده با تمركز بر تجربه محفاظ هسته: امنيت مبتني بر تكنولوژي ابري  و شناسايي لحظه‌اي و فوري، افزايش طبقه‌بندي كاربران در بخش مديريت خانواده و ارتقاي PCTuner را به ارمغان آورده است. اينها تنها بخشي از كل پكيج ارتقاء مي‌باشند. بسياري از ويژگي‌هاي ارتقاء يافته شده در نسخه 2012 در درون محصول پنهان شده مي‌باشد. منطق آن هم  بر اساس شناسايي سريع نرم‌افزارهاي مخرب و ارائه محافظت بيشتر مي‌باشد."

كوييك هيل 2012 ويژگي‌هاي جديدي را جهت مبارزه با آخرين تهديدهاي امنيتي و محافظت قدرتمند معرفي كرده است و كاربران را از حفظ اطلاعات شخصي و محرمانه خود مطمئن مي‌سازد. امنيت مبتني بر تكنولوژي ابري، امنيتي جامع با بروزرساني لحظه‌اي را براي كاربران فراهم مي‌نمايد. امنيت وب (Web security) پيشرفته از اطلاعات شخصي و مالي افراد در برابر حملات مخفيانه هكرها و بزهكاران سايبري محافظت مي‌كند. رابط كاربري كارآمد همچنان به ارائه تجربه بدون دردسر و آسان كاربران مي‌پردازد.

آبيجيت جووركار قائم مقام  بازاريابي و فروش تكنولوژي‌هاي كوييك هيل گفت: "گسترش انواع پلتفرم‌هاي ديجيتالي در چند سال اخير موجب رشد مشابهي در افزايش تهديدهاي آنلاين، حملات سايبري و حتي نيازمندي‌هاي حفاظتي قدرتمندتر براي كاربران در برابر مجرمان سايبري شده است." وي همچنين افزود: "قابليت‌هاي پيشرفته نسخه‌ي 2012 با توجه به دگرگوني در شرايط و محيط تهديدها كاملاً براي تجربه‌ي امن كاربرانمان بهينه شده است."

ويژگي مجتمع شده و ارتقاء يافته Quick Heal PCTuner، نيازهاي بيشتري از كاربران محصول كوييك‌هيل توتال سكيوريتي را پاسخگو مي‌باشد. نرم‌افزار سبك و چابك پي‌سي تيونر، عملكرد سيستم را بهبود بخشيده و آثار رديابي حريم خصوصي در برنامه‌هاي پركاربرد رايانه را پاكسازي مي‌نمايد. همچنين ويژگي جديد Startup Booster همه برنامه‌هاي ناخواسته كه در هنگام بوت شدن به صورت خودكار اجرا و موجب كاهش سرعت سيستم مي‌شوند، را حذف مي‌نمايد.

درباره Quick Heal
شركت تكنولوژي‌هاي كوييك هيل يكي از بزرگترين شركت‌هاي توسعه دهنده‌ي ابزارهاي جامع امنيت اينترنتي و تكنولوژي آنتي‌ويروس در سطح جهان مي‌باشد. اين شركت در سال ۱۹۹۳ با تحقيق و توسعه بر روي تكنولوژي‌هاي امنيتي به ويژه آنتي‌ويروس فعاليت خود را آغاز نمود و تاكنون حق ثبت بسياري از تكنولوژي‌هاي امنيتي در انحصار اين شركت مي‌باشد. خدمت‌رساني به ميليون‌ها كاربر در سرتاسر جهان، بيش از ۴۲۰ نفر از بهترين متخصصين و كارشناس حوزه نرم‌افزار و امنيتي را در ۲۰ شعبه و با دفتر مركزي مستقر در پوناي هند گردهم آورده تا بهترين‌ها را به كاربران خود عرضه كند.

Quick Heal Technologies خانواده محصولات امنيتي كوييك‌هيل را با معيار صنعتي براي امنيت كامپيوترها توليد مي‌كند. كسب جوايز و تائيديه‌هايي از موسسات معتبر رده‌بندي و معيارسنجي امنيت فناوري اطلاعات جهاني مانند ICSA Labs، Virus Bulletin (VB100%) و  West Coast Labs (چك‌مارك) انگلستان از ديگر افتخارات كوييك‌هيل محسوب مي‌شود. شركت برنده جايزه 100 شركت برتر آسيايي توسط Red Herring 2009 مي‌باشد.

محصولات امنيتي كوييك‌هيل توسط مصرف‌كنندگان خانگي، شركت‌هاي كوچك، مؤسسات دولتي و شركت‌هاي بزرگ جهت محافظت رايانه‌ها در برابر ويروس‌ها و ديگر تهديدهاي مخرب استفاده مي‌شود. دورانديشي، كوئيك هيل را در كلاسي جدا قرار داده و اجازه مي‌دهد تا به طور مداوم براي بهبود عملكرد، كيفيت محصولات، خدمات و مزاياي هزينه‌اي و قيمتي بكوشد. كوييك‌هيل داراي قراردادهاي شراكت با Microsoft، Intel و IQuinox در جهت ارائه راه‌حل‌هاي جامع آنتي‌ويروس و يكپارچه‌سازي آن با تكنولوژي‌هاي شركاي خود مي‌باشد.
Quick Heal با دارا بودن شبكه توزيع در بيش از ۵۰ كشور جهان مشغول عرضه و پشتيباني از محصولات كوييك‌هيل مي‌باشند.

شركت فناوري ارتباطات و اطلاعات فانوس به طور رسمي و با مجوزها و تائيديه‌هاي كامل، وظيفه فروش، پشتيباني، خدمات و امور لابراتواري محصولات امنيتي كوييك‌هيل در ايران را بر عهده دارد. محصولات اوريجينال كوييك‌هيل را مي‌توانيد از فروشگاههاي معتبر نرم‌افزاري و يا فروشگاه اينترنتي http://shop.quickheal.ir تهيه نماييد. در ضمن براي دريافت اطلاعات بيشتر درباره محصولات كوييك‌هيل مي‌توانيد از طريق سايت رسمي اين شركت به نشاني http://www.QuickHeal.ir   ، شماره ۷۷۱۴۲۵۲۶-۰۲۱ يا پيامك ۳۰۰۰۴۶۲۵ ارتباط برقرار كنيد.

 
       
     
   
 
       
 
white-bit
   
آنتی ویروس کوییک هیل