left-body-tile
logo

جستجو | صفحه اصلی | تماس با ما | فروشگاه | نسخه آزمایشی      

 
right-body-tile
left-body-tile
support-off down-off update-off partner-off about-off
right-body-tile
left-body-tile
right-body-tile
 
News & Updates
  News & Updates  
ash-hori-tile ash-hori-tile ash-hori-tile
 

       
   

متن كامل خبر

ora-bullet
      جایزه " Maharashtra IT – روش نرم افزاری امنیتی منحصر بفرد IT " به Quick Heal Technologies اعطا شد.

جایزه " Maharashtra IT – روش نرم افزاری امنیتی منحصر بفرد IT " به Quick Heal Technologies اعطا شد.
(20 اگوست 2010)

كوييك‌هيل
جایزه Maharashtra IT را در زمینه روش نرم افزاری امنیتی منحصر بفرد IT به این دلیل دریافت کرد که نخستین شرکت هندی در مسیر ارائه راه حلهای امنیتی نرم افزار- شبکه  می باشد که بازتاب جهانی دارد.
این جایزه را آقایان کایلاش کتکار ،مدیر عامل،و سانجی کتکار ،مسئول ارشد کوییک هیل تکنولوژی از وزیر ارشد Maharashtra ،اقای Ashok Chavan ، در مراسمی در تاریخ جمعه 20 اگوست 2010 در بمبئی دریافت کردند.
جایزه Maharashtra IT توسط دولت Maharashtra در سال 2004 به یاد و خاطره وزیر سابق ان راجیو گاندی بنیان نهاده شد.این جایزه هر سال در 20 اگوست  ،روز تکنولوژی اطلاعات ،جهت گرامیداشت سالروز میلاد  اوبه موسساتIT و شرکتهای Maharashtra برای عملکرد برجسته شان در طی سال گذشته اعطا می شود.

دريافت جايزه از آقاي آشوك چاوان (Ashok Chavan) رئيس محترم وزراي ماهاراشترا توسط كايلاش كتكار مديرعامل كوييك‌هيل، سنجاي كتكار مديرارشد فني كوييك‌هيل
در این مراسم اقای کایلاش کاتکار مدیر عامل کوییک هیل تکنولوژی گفت:"دریافت این جایزه و پیوستن به اعضای  Maharashtra برای ما افتخار بزرگی است.ما در اینده با گامهای رو به جلو در نظر داریم تواناییهای خود را در سطح جهان اثبات کنیم ، خود را در نقشه جهان جای دهیم و تبدیل به یک شرکت چندملیتی شویم."
اقای سنجای کاتکار مسئول ارشد کوییک هیل تکنولوژی هم با این جملات او را همراهی کرد:"این جایزه بازتاب تلاش سخت و بی وقفه تمام کارکنان کوییک هیل می باشدو به مشتریانی برمی گردد که به محصولاتمان همواره ایمان داشته اند و حمایت و همراهی باارزش انها یاریگر ما درطی این مسیر بوده است.


درباره Quick Heal 
شركت تكنولوژيهاي كوييك هيل در سال 1993 توسط آقاي كايلاش كتكار و سنجاي كتكار پايه‌گذاري شد و يك نرم افزار توسعه دهنده پيشروي امنيت IT تحت نام كوييك هيل مي‌باشد. اين نرم افزار راه حلهاي امنيتي مهم را فراهم مي كند و امنيت فردي را تامين مي‌سازد. با خدمت به بيش از يك ميليون كاربر در سراسر جهان متعهد است چالشهاي امنيتي دشوار مشتريان را به طور جدي متوقف كند. راه حلهاي خلاقانه كاربران خانگي را قدرتمندتر مي‌سازد و به بخش عمومي حمايت كلي و جامع با تركيب تكنولوژيهاي پيش گستر و واكنشي به طور مداوم با شناسايي اطمينان بخش به همراه تكنولوژي DNA scan ارائه مي دهد. كوييك‌هيل در بيش از50 كشور در سراسر جهان جدا از شبكه داخلي خود در هند حاضر است.

 
       
     
   
 
       
 
white-bit
   
آنتی ویروس کوییک هیل