left-body-tile
logo

جستجو | صفحه اصلی | تماس با ما | فروشگاه | نسخه آزمایشی      

 
right-body-tile
left-body-tile
support-off down-off update-off partner-off about-off
right-body-tile
left-body-tile
right-body-tile
 
News & Updates
  News & Updates  
ash-hori-tile ash-hori-tile ash-hori-tile
 

       
   

متن كامل خبر

ora-bullet
      پیشنهاد ویژه سه ماه رایگان

شرایط پیشنهاد روز استقلال
جزئيات پيشنهاد

- كاربراني كه اقدام به ثبت نرم‌افزار كوييك‌هيل خود در روزهاي 24، 25 و 26ام مرداد نمايند، به لايسنس آنها بصورت رايگان سه ماه اضافه مي‌گردد. براي مثال، اگر آقاي جان ييك نسخه يكساله كوييك‌هيل توتال سكيوريتي خريد نمايد و آنتي‌ويروس خود را در تاريخ 25 ام مرداد 1389 ثبت كند، لايسنس او بجاي اينكه در تاريخ 25 مرداد 1390 پايان پذيرد، در تاريخ 25 آبان 1390 منقضي مي‌شود.
- كاربراني كه از ساعت 12 صبح 24 مرداد تا ساعت 24 (IST) 26 مرداد ماه اقدام به ثبت و فعالسازي نسخه آنتي ويروس خود نمايند از اين شرايط ويژه بهره‌مند مي‌گردند. ساعت و تاريخ بر اساس سيستم زمان سرور Quick Heal مي‌باشد نه بر اساس تاريخ و ساعت كامپيوتر كاربران.
- اين پيشنهاد تنها بر روي محصولات زير ارائه مي‌گردد:
Quick Heal AntiVirus Pro
Quick Heal Internet Security
Quick Heal Total Security

اين پيشنهاد بر روي محصولات زير قابل دسترس نيست:
Quick Heal AntiVirus Server Edition
Quick Heal Admin Console

- اين پيشنهاد بر روي هر دو ويرايش معمولي (يكساله) و استاندارد (3 ساله) قابل ارائه مي‌باشد.
- اين پيشنهاد ويژه هم براي نسخه‌هاي تك‌كاربره و هم چندكاربره آنتي‌ويروسهاي خانگي قابل عرضه مي‌باشد.
- كاربراني كه اقدام به خريد و ثبت و فعالسازي در تاريخ‌هاي 24، 25 و 26 مرداد نمايند  قادر به استفاده از اين پيشنهاد مي‌باشند. در غير اين صورت 3 ماه رايگان قابل ارائه در غير از تاريخ هاي فوق نمي‌باشد.
- اين پيشنهاد براي كاربراني كه اقدام به خريد آنلاين و اينترنتي، يا از طريق توزيع‌كننده‌ها و يا مغازه‌هاي مي‌نمايند ارائه مي‌گردد.
- اين پيشنهاد براي كليه كاربران كوييك‌هيل در سراسر جهان قابل استفاده مي‌باشد.
- اين پيشنهاد براي بازفعالسازي (Reactivation) و تمديد سال بعد (Renew) ارائه نمي‌گردد.
- شركت تكنولوژي‌هاي كوييك‌هيل مجاز است بدون اطلاع اوليه، اقدام به عدم ارائه اين جايزه بنا به صلاحديد خود به كاربران خاصي نمايد
درباره Quick Heal
 
شركت تكنولوژيهاي كوييك هيل در سال 1993 توسط آقاي كايلاش كتكار و سنجاي كتكار پايه‌گذاري شد و يك نرم افزار توسعه دهنده پيشروي امنيت IT تحت نام كوييك هيل مي‌باشد. اين نرم افزار راه حلهاي امنيتي مهم را فراهم مي كند و امنيت فردي را تامين مي‌سازد. با خدمت به بيش از يك ميليون كاربر در سراسر جهان متعهد است چالشهاي امنيتي دشوار مشتريان را به طور جدي متوقف كند. راه حلهاي خلاقانه كاربران خانگي را قدرتمندتر مي‌سازد و به بخش عمومي حمايت كلي و جامع با تركيب تكنولوژيهاي پيش گستر و واكنشي به طور مداوم با شناسايي اطمينان بخش به همراه تكنولوژي DNA scan ارائه مي دهد. كوييك‌هيل در بيش از50 كشور در سراسر جهان جدا از شبكه داخلي خود در هند حاضر است.

 
       
     
   
 
       
 
white-bit
   
آنتی ویروس کوییک هیل