left-body-tile
logo

جستجو | صفحه اصلی | تماس با ما | فروشگاه | نسخه آزمایشی      

 
right-body-tile
left-body-tile
support-off down-off update-off partner-off about-off
right-body-tile
left-body-tile
right-body-tile
 
News & Updates
  News & Updates  
ash-hori-tile ash-hori-tile ash-hori-tile
 

       
   

متن كامل خبر

ora-bullet
      كسب جايزه شيواي توسط مديران كوييك‌هيل

مديران شركت تكنولوژيهاي كوييك هيل موفق به كسب جايزه "شيواي" شدند
آقايان كايلاش كتكار و سنجاي كتكار جايزه شيواي را از ساروودي پراتيشتان دريافت كردند.
اين جايزه به خاطر گودي پادوا ماهوتساو (جشن سال جديد طبق تقويم ماراثي) ترتيب يافته شده در شهر Pune هند توسط ساروودي پراتيشتان تقديم شده است.



جايزه "شيواي" سمبل افتخاري است كه به افرادي كه در حوزه عملكرد مربوط به خود ثبات و اثري عميق برجاي گذاشته اند تقديم مي شود.
اين اولين سالي است كه جايزي Shivai در زمان گودي پادوا ماهوتساو توسط ساروودي پراتيشتان با مشاركت شوراي شهر Pune داده شده است.
جايزه هاي اعلام شده براي افراد موفق در بخشهاي تجارت، ورزش، هنر و محيط زيست در نظر گرفته شده بودكه مدير عامل شركت فناوريهاي كوييك هيل آقاي كايلاش كتكار و مدير فني آن آقاي سنجاي كتكار براي موفقيت هايشان در بخش تجارت انتخاب شده بودند.
جايزه شيواي توسط دستان بخشنده آقاي آجيتداد پاوار نماينده وزير pune به خاطر عملكرد متمايز در بخش نرم افزار آنتي ويروس به آنها تقديم شد.
كوييك هيل كه به عنوان يك شركت كوچك تاسيس شده بود توانست به قله هاي بين المللي با تبديل شدن به يك بازيگراصلي در بازار بين المللي صعود كند. كوييك هيل همچنين رقابت سختي را با MNC در بازار هند دارد.
كوييك هيل يكي از نرم افزارهاي آنتي ويروس برتر هندي است كه سولوشن ها و خدمات آنتي ويروس را ارائه مي دهد. كوييك هيل نيازهاي كاربران عادي وسازماني را تامين مي نمايد.
كوييك هيل در طي 4 سال گذشته  با نرخ رشد 100% در هر سال  به صورت منظم،  جايگاه خوبي را در ميان آنتي ويروسهاي مطرح جهان كسب نموده است.
جهت كسب اطلاعات بيشتر از سايت شركت كوييك هيل www.quickheal.com  و يا سايت فارسي www.quickheal.ir بازديد فرماييد.

 
       
     
   
 
       
 
white-bit
   
آنتی ویروس کوییک هیل