left-body-tile
logo

جستجو | صفحه اصلی | تماس با ما | فروشگاه | نسخه آزمایشی      

 
right-body-tile
left-body-tile
support-off down-off update-off partner-off about-off
right-body-tile
left-body-tile
right-body-tile
 
News & Updates
  News & Updates  
ash-hori-tile ash-hori-tile ash-hori-tile
 

       
   

متن كامل خبر

ora-bullet
      ميزباني شركت كوئيك‌هيل از كنفرانس بين‌المللي AVAR 2008

  كوييك هيل كنفرانس بين المللي AVAR2008 را برگزار مي كند
شركت تكنولوژي‌هاي كوييك هيل (Quick Heal Technologies (P) Ltd) مفتخر است به اطلاع برساند كه كنفرانس بين‌المللي AVAR 2008 در هتل تاج محل دهلي‌نو هندوستان برگزار خواهد شد.
اين كنفرانس از تاريخ 10 دسامبر تا 12 دسامبر 2008 برگزار مي شود. اين همايش، بزرگترين كنفرانس آسيا- اقيانوسيه در رابطه با تكنولوژيهاي Malware و بد افزارها مي باشد. گفتني است اين اولين باري است كه اين كنفرانس در هند برگزار مي شود.
AVAR يك سازمان غير انتفاعي است كه اصلي ترين هدف آن جلوگيري از گسترش خطراتي است كه برنامه هاي Malware و بد افزارها سبب آن هستند. AVAR هم اكنون شامل اعضايي از 15 كشور يا منطقه مي شود كه همه اعضاي آن تنها از آسيا و اقيانوسيه نيستند بلكه سراسر جهان را شامل مي شود. اين نشان مي دهد كه فعاليتهاي تحقيقاتي ضد نرم افزار هاي خطرناك توسط بسياري كشورها، شركتها و اشخاص توسعه پشتيباني يافته است.
با بيش از يك دهه از تاريخچه آن، اين سالها كنفرانس AVAR به بزرگترين واقعه در مبحث آنتي ويروس و يا بطور دقيق تر امنيت فناوري اطلاعات (IT) در منطقه آسيا تبديل شده است. يك واقعه يكتا از نوع خود كه ويترين از آخرين تكنولوژي هاي امنيت كامپيوتري و صنعت Anti-Malware مي باشد. اين كنفرانس بر روي صنعت كه فرصتي را براي كارشناسان اين رشته تا مقالات تحقيقاتي، مباحث متدها و تكنولوژي را به اشتراك بگذارند. مهيا مي كند تا تجربيات ارائه شود و استانداردهاي جديدي ايجاد شود.
اين رويداد همچنين از اين نظر قابل اهميت زياد است كه از طرف شبكه هاي مردمي و به تعداد زيادي از مردم از سراسر جهان معرفي مي شود همچنان كه شركت كنندگان براي ملاقات با يكديگر و تعامل مي آيند و از آنهايي كه تكنولوژي هاي امنيتي را در دنياي واقعي عملي ساخته اند مي آموزند AVAR2007 در سئول كره اتفاق افتاد و همايش هاي قبلي AVAR در هنك كنگ، استراليا، چين و نيوزيلند ميزباني شده است.
براي اطلاعات بيشتر لطفاً از سايت مقابل بازديد فرماييد:  http://www.aavar.org/avar2008/index.htm .

 
       
     
   
 
       
 
white-bit
   
آنتی ویروس کوییک هیل